LinkedIn-mainonta

LinkedIn on ammatilliseen verkostoitumiseen tarkoitettu palvelu, joka yhdistää yritykset, potentiaaliset ja nykyiset asiakkaat, yhteistyökumppanit, kollegat ja ystävät toisiinsa. LinkedInissa, kuten muissakin sosiaalisen median alustoissa, tärkeää on mielenkiintoinen ja lukijoita kiinnostava sisältö.

LinkedIn-palvelusta on muodostunut vuosien varrella asiantuntijoiden digitaalinen käyntikorttikansio sekä työnhaun ja rerytoinnin tuki tuki. LinkedIn tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tulla nähdyksi eri alojen asiantuntijoiden ja osaajien verkostoissa. LinkedIn on bisnes-orientoitunut sosiaalinen media, jolla on maailmanlaajuisesti yli 300 miljoonaa käyttäjää ja yli 500 000 suomalaista käyttäjää. Sen suosio kasvaa vauhdilla ja se onkin merkittävä kanava mainontaan ja rekrytointiin. LinkedIn ei ole enää vain ICT-alan ja johtohenkilöiden pelikenttä, vaan sinne on löytänyt tiensä myös muut toimialat.

Vaikuttajamarkkinointia ja tehokkaampaa rekrytointia

 

linkedin-mainonta

Pelkän yritysprofiilin luominen ei tuo tuloksia, hyödyn maksimoimiseksi LinkedInissa tulisi olla aktiivinen, ja sisältömarkkinoinnin ohella LinkedIn-mainonta tuo yrityksesi juuri oikeiden ihmisten tietoisuuteen.
LinkedInissä viesti voidaan kohdentaa halutuille yrityksille tai henkilöille työnimikkeen mukaan. Facebookista tuttu feed ja siihen kuuluvat mainospaikat ovat nostaneet Linkedin -mainosten huomioarvoa ja tehoa. LinkedIn  -mainonta on vahvimmillaan vaikuttajamarkkinointia tai rekrytointi-mainontaa tehtäessä.


Rekrytointi LinkedInissä:
 

Vain 20 % potentiaalisista työntekijöistä etsii aktiivisesti töitä, mutta moninkertainen määrä on valmis vaihtamaan työpaikkaa. LinkedInissä voit tavoittaa myös passiiviset osaajat, jotka eivät aktiivisesti etsi töitä. Rekrytointityökalujen avulla löydät sopivimmat ehdokkaat, ja voit viestiä heille suoraan.
Tavoitat relevantit ehdokkaat, nekin, jotka eivät aktiivisesti etsi töitä.

Miten LinkedIn -mainonta toimii:

LinkedInissa on mahdollista ostaa näkyvyyttä mainostamalla esimerkiksi työpaikkoja, julkaisuja tai sivuja. Liidien generointi on mahdollista myös lisäämällä mainokseen ns. Call-to-Action -kehoite, jonka tarkoitus on siirtää henkilöt eteenpäin prosessissa esim suoraan yrityksen kotisivuille.
Mainostyyppejä on LinkedInissä kahdenlaisia, näyttömainontaa ja sponsoroituja tilapäivityksiä. LinkedInissä mainonta voidaan kohdentaa erittäin tarkasti, esimerkiksi tittelin (esim. myyntijohtajat) tai alan (esim. markkinointi-ala) mukaan.

 

Toteutamme LinkedIn-mainontaa:

-  uusasiakashankinnassa
-  rekrymarkkinoinnissa
-  uudelleenmarkkinoinnissa
-  brändäämisessä

 

Jätä LinkedIn -mainonta meidän huoleksemme

Oli tarpeenanne kehittää näkyvyyttänne LinkedInissä, hankkia uusia asiakkaita tai löytää uusia potentiaalisia työntekijöitä, rakennamme tarpeisiinne toimivat kampanjat ammattitaitoisesti.

Kysy lisää tai pyydä tarjous